Aktualności
2024-10-25
ZAJĘCIA DODATKOWE - OPŁATY- W zakładce "do pobrania" ----NUMERY KONT BANKOWYCH Znajdują się informacje dotyczące opłat za zajęcia dodatkowe
2024-10-03
ZAJĘCIA DODATKOWE- W MIESIĄCU PAźDZIERNIKU ROZPOCZYNAJĄ SIĘ ZAJĘCIA DODATKOWE ZAPISY W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH
2024-09-03
Zebranie z Rodzicami- W miesiącu wrześniu odbędą się zebrania z Rodzicami we wszystkich grupach wiekowych - terminy spotkań podamy w najbliższym czasie
2024-09-02
Nowy Rok Szkolny- Z przyjemnością informujemy, że w poniedziałek 02.09.2024 rozpoczynamy nowy rok szkolny Serdecznie zapraszamy wszystkie dzieci
2024-05-02
Przedszkole zamknięte 2.05 i 31.05- PRZYPOMINAMY ,ŻE W MAJU W DNIACH 02.05.2024 I 31.05.2024 PRZEDSZKOLE BĘDZIE ZAMKNIĘTE
2023-10-17
Numery kont - zajęcia dodatkowe- W zakładce "do pobrania " - "zajęcia dodatkowe" zamieszczone zostały numery kont firm prowadzących zajęcia dodatkowe.
Moje dziecko w przedszkolu i szkole. Poradnik dla rodziców
Przygotowany poradnik ma na celu przekazanie rodzicom informacji
o nowej formule organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, wprowadzonej rozporządzeniami Ministerstwa Edukacji Narodowej
z dnia 17 listopada 2010r. Nowe przepisy prawa kładą duży nacisk na wzmocnienie współpracy szkoły i rodziców oraz zapewniają rodzicom możliwość większego wpływu na edukację ich dzieci. Zintegrowanie działań nauczycieli i rodziców, wspólne wypracowywanie strategii wsparcia jest najbardziej efektywną formą organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla konkretnego dziecka i pozwala przygotować optymalna ofertę zaspokajająca specjalne potrzeby edukacyjne dziecka.
Publikacja współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przygotowana jako jeden z rezultatów projektu systemowego Podniesienie efektywności kształcenia
uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
o nowej formule organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, wprowadzonej rozporządzeniami Ministerstwa Edukacji Narodowej
z dnia 17 listopada 2010r. Nowe przepisy prawa kładą duży nacisk na wzmocnienie współpracy szkoły i rodziców oraz zapewniają rodzicom możliwość większego wpływu na edukację ich dzieci. Zintegrowanie działań nauczycieli i rodziców, wspólne wypracowywanie strategii wsparcia jest najbardziej efektywną formą organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla konkretnego dziecka i pozwala przygotować optymalna ofertę zaspokajająca specjalne potrzeby edukacyjne dziecka.
Publikacja współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przygotowana jako jeden z rezultatów projektu systemowego Podniesienie efektywności kształcenia
uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Poradnik do pobrania T U T A J